تلمذة مع المسيح
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» قداس ابونا بيشوي علي قناة c t v
الأربعاء نوفمبر 07, 2012 11:55 pm من طرف naderegyptair

» ترنيمة يا يسوع تعبان
الخميس مارس 15, 2012 8:56 am من طرف زهرة المسيح

» هااااااااااااااااااام جدااااااااااااااااااااااااااااا
الجمعة مارس 09, 2012 7:17 pm من طرف البابا كيرلس

» جسد القديس العظيم ماسربل
الجمعة مارس 09, 2012 7:12 pm من طرف البابا كيرلس

» يسوع باعت رساله لاولاده النهارده
الجمعة مارس 09, 2012 6:59 pm من طرف البابا كيرلس

» ارجو الصلاه من اجل البابا
الجمعة مارس 09, 2012 6:50 pm من طرف البابا كيرلس

» لماذا اختار المسيح ان يموت مصلوبا
الجمعة مارس 09, 2012 6:41 pm من طرف البابا كيرلس

» هل يوجد حلال وحرام فى المسيحية
الأربعاء مارس 07, 2012 8:06 pm من طرف البابا كيرلس

» عارفة يعني إيه إحنا أصحاب ؟
السبت فبراير 25, 2012 8:51 pm من طرف Admin


معقولة انت ياربى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

معقولة انت ياربى

مُساهمة من طرف ???? في الإثنين أبريل 25, 2011 3:51 pm

معقوله


معقوله إنت يا ربى جاى بتدور على الإنسان
بعد ماتمرد على حبك وحنانك ليه جاى بتدور تانى عليه
هو حبك لينا ده نوعه إيه حب عاطفى مش معقول
طيب حبك يبقى إيه حب أب لأولاده مش معقول
ده المثل بيقول إنجالك الطوفان حط عيالك تحت رجليك
إمال حبك يا ربى نوعه إيه أنا مش قادر أوصفه أو أفهمه
حب إيه اللى خلاك تتنازل وتترك عرشك وانت الخالق خلقك
علشان إنسان مايستاهلش حبك إنسان أنانى متكبر شرانى
هو انت يا رب لسه بتحبنى ولا أدم خلاك تنسانى وتتنسانى
بتحبنى زى زمان ولا حبك لىّ كان نار و أصبح دخان
سه بحبك يا ابنى رغم إنك تاركنى وماشى فى شرك
من أول ما خلقتك وأنا بحبك وعملت الدنيا والجنه ليك
بس انت سمعت كلام الشر وحبك اتحول لسراب
لكن علشان أثبتلك حبى ليكى نزلت علشان أفديك
شوفت عذاب وألام ومرار لكن حبك كان أنهار مالى كيانى وكل الكون
اتحملت عذابات كتير لطم وبصق وجلد وتهزىء
قولت يمكن تتغير وتنسى الماضى لكن لسه العند فى دمك
بس أنا وراك مش را أسيبك وحأرجعك إلى أحضانى
بحبك ياربى ومش ممكن اسيبك ده انت حبيبى وأنا حبيبك
ومن دلوقتى بقولك أخطيت للسما وقدامك
سامحنى وارحمنى يا ربى

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى